Otevřením Palestinské ambasády Vatikánu papež v této kritické době podpořil anti-Izraelské myšlenky.
Ospravedlňuje papež tedy Palestinsko-Arabské pokusy izolovat Židovský stát a snaží se ho dotlačit ke kapitulaci se strašnými podmínkami pod mezinárodním tlakem?
Bohužel, období papeže Františka je značeno dlouhou listinou plnou proti-Izraelských gest, které nepodporují mír, který papež tak často hlásá. Například přirovnáváním Židů ke králi Herodovi při kázání v Betlémě, i když z historického hlediska jsou Herodovu chování podobní spíše Palestinci, když chtěli zabít židy, jako Herodes Ježíše.
Papež se také setkal s Palestinskými “uprchlíky“, jako kdyby byly zdroj války sporu dvou lidí, ne století, kdy Muslimové terorizovali a zabíjely Křesťany a ostatní nemuslimské populace v Persii, Španělsku, severní Africe a většině východní Evropy?
Papež nazval prezidenta Abbase jako “anděla míru.“ Opravdu? Anděl míru? Podle Shmuela Boteacha Abbas strávil jeho život zabíjením židů, například financováním teroristického útoku v Mnichově (1972), navíc provokoval nenávist k Židům a ospravedlňoval činy Palestinských teroristů. Zkrátka papež chválí zkorumpovaného podporovatele teroristů, mučitele, který zavrhl jakékoli demokratické procesy na západním pobřeží.
Během těchto čtyř let papež František postavil a neustále staví barikády mezi Izraelce a Palestince, které zabraňují míru mezi těmito národy, mír je založen na dialogu a vzájemném respektu. Namísto toho, tento takzvaný “muž míru“ podpořil rozhodnutí prezidenta Abbase odmítnout vyjednávat s Židy, staršími bratry křesťanů, jak Židy odvážně nazval papež Jan Pavel II., a podpořil ho v odmítnutí ukončit nepřátelství.
Tento článek vyjde také ve zpravodaji ČSPI ve dvojčíslí 101 a 102.